El nou patrocinador del FC Barcelona Spotify tindrà una versió en català

"Spotify entén què és el Barça", ha dit el president del FC Barcelona, ​​Joan Laporta

L'acord de patrocini entre la FC Barcelona i Spotify, anunciada a l'abril, també serà beneficiosa des del punt de vista lingüístic, ja que la La plataforma musical tindrà versió en llengua catalana.

malgrat amenaces legals contínues a nivell escolar s'han anunciat diferents iniciatives a favor de la llengua catalana. A més de la seva imminent presència a la plataforma de Spotify, el Netflix ha garantit que inclourà el català en 70 produccions amb doblatge i subtítols cada any. A més, es va anunciar el primer segell editorial, que publicarà en exclusiva manga en català.

Val la pena llegir: FilminCAT, la plataforma de cinema i sèries en català

"Spotify entén què és el Barça"

L'anunci de la inclusió de la llengua catalana al transmissió musical va ser fet pel president del FC Barcelona, Joan Laporta. El directiu ha expressat, amb satisfacció, que “Spotify ha entès què és el Barça”, i ha lloat la “sensibilitat” de la plataforma en relació a “la manera de ser i de fer” del club.

A reclamar que Spotify inclogui la llengua catalana a la teva plataforma no és recent. L'any 2018, diversos usuaris van presentar peticions a l'empresa perquè el català fos una de les llengües de la plataforma musical. Inicialment, Spotify va rebutjar la proposta. No obstant això, és evident que les negociacions de patrocini amb el FC Barcelona han fet canviar d'opinió al gegant suec.

CONTINGUTS EXCLUSIUS

Subscriu-t'hi per rebre les novetats de l'Aqui Catalunha